مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 13:152021-02-16ورزشي

لیگ برتر فوتسال| پیروزی نزدیک کوثر اصفهان در خانه مقابل رقیب مشهدی


تیم فوتسال بازارهای روز کوثر اصفهان در هفته یازدهم لیگ برتر به مصاف مس فرش آرای مشهد رفت و در دیداری نزدیک به برتری دست پیدا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال امروز با برگزاری 3 دیدار پیگیری شد که در یکی از این بازی ها تیم بازارهای روز کوثر اصفهان در گروه ب به مصاف فرش آرای مشهد رفت.

در دقایق ابتدایی بازی هر دوتیم میزبان و مهمان با ارائه بازی هجومی برای گلزنی تلاش می کردند اما سهم حملات فرش آرا در این بین بیشتر بود.

حملات بازارهای روز کوثر نیز در این بین ادامه دار بود تا اینکه در یک ضدحمله احمدرضا نظری در دقیقه 6 اولین گل بازارهای روز کوثر را وارد دروازه فرش آرا کرد.

در ادامه بازی و نیمه نخست فرش آرا حملات خود را به شدت افزایش داد و بازارهای روز کوثر مجبور شد که به لاک دفاعی فرو رود؛ در این میان اما کوثر نیز موقعیت هایی از روز ضدحملات به دست آورد؛ اما این حملات نتیجه ای در بر نداشت و این دیدار در نیمه اول با همان تک گل کوثر به پایان رسید؛ دو موقعیت خوب کوثر نیز در اواخر نیمه اول با بی دقتی بازیکنان این تیم وارد دروازه حریف نشد.

با شروع نیمه دوم بازهم این تیم میزبان یعنی بازارهای روز کوثر اصفهان بود که حملات خود را روی دروازه فرش آرا آغاز کرد و در همان لحظات ابتدایی کامبیز گمرکی گل دوم کوثر را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ برتر فوتسال| پیروزی نزدیک کوثر اصفهان در خانه مقابل رقیب مشهدی

لیگ برتر فوتسال| پیروزی نزدیک کوثر اصفهان در خانه مقابل رقیب مشهدی